Daar gaan we dan!

6 maart 2019 - Schiphol Airport, Nederland

Om 14.30 zijn we vertrokken met de auto naar Schiphol. Toen we daar aankwamen hebben we lekker wat gegeten met z'n allen (beide gezinnen) bij de Italiaan. Als verrassing kwam Janniek ons ook uitzwaaien. Na het eten hebben we de bagage gedropt, wat foto's gemaakt en afscheid genomen. Nu zitten we te wachten op ons vliegtuig die om 20.40 vertrekt. Voor wie ons wilt volgen, vluchtnummer: KL 4141 (en KL 4220 voor de tweede kortere vlucht). Morgen ochtend om 7.50 hopen we te landen op Lilongwe airport. Het is in Malawi 1 uurtje later dan in Nederland. Dan worden we opgehaald door de eigenaar van de Lodge waar we de komende 2,5 maand zullen verblijven.

We verblijven in Mufrasa Backpackers Lodge op het strand, aan het meer. De eerste week zitten we in een huisje met iemand uit Duitsland, maar als zij na een week vertrokken is zitten we met z'n tweeën in een huisje met drie tweepersoonsslaapkamers en twee badkamers.

Nu gaan we nog even naar de McDonalds eten inslaan voor de vlucht ;)

Chikondi

Hanne en Rachel

1. Sanne van der Graaf:
    6 maart 2019
    Goede vlucht meiden en geniet ervan!
  2. Bert Sollie:
    6 maart 2019
    Goede reis Hanne en Rachel. We hopen dat jullie een goede tijd mogen hebben in Malawi!
    Liefs van ons, Ineke en Bert
  3. Anette:
    6 maart 2019
    WoW, wat super gaaf! Heel veel plezier en we gaan jullie volgen.
  4. Marieke Geerds:
    Go for it, girls!!!
  5. Deborah:
    Veel plezier😘
  6. Jaap Ophoff:
    6 maart 2019
    Wat heerlijk: elk een eigen badkamer na de eerste week. Geniet tijdens de vlucht van de Mac producten.
  7. Aliene Bruinink:
    6 maart 2019
    Goede vlucht en ee, fijne tijd toegewenst dames!
  8. Christine Buitenhuis:
    6 maart 2019
    Dat klinkt goed!! Goede vlucht!
  9. Regina Mulder:
    Leuk jullie reisblog!! Gaan jullie volgen hoor !!! Hele goede reis 😙
  10. Charlotte Souman:
    6 maart 2019
    Goede reis samen, dat zal zeker mooie herinneringen op gaan leveren!

Groetjes
  11. Lia Visscher:
    6 maart 2019
    Eindelijk is het zover......
    Ik ben heel benieuwd naar jullie belevenissen. Liefs!
  12. Linde van der Kolk:
    Veeel plezieerr!!💖
  13. Beppe Fleur:
    6 maart 2019
    Een goed begin is het halve werk 👍
    Liefs en succes ❣️❣️
    👋👋