Daar gaan we dan!

6 maart 2019 - Schiphol Airport, Nederland

Om 14.30 zijn we vertrokken met de auto naar Schiphol. Toen we daar aankwamen hebben we lekker wat gegeten met z'n allen (beide gezinnen) bij de Italiaan. Als verrassing kwam Janniek ons ook uitzwaaien. Na het eten hebben we de bagage gedropt, wat foto's gemaakt en afscheid genomen. Nu zitten we te wachten op ons vliegtuig die om 20.40 vertrekt. Voor wie ons wilt volgen, vluchtnummer: KL 4141 (en KL 4220 voor de tweede kortere vlucht). Morgen ochtend om 7.50 hopen we te landen op Lilongwe airport. Het is in Malawi 1 uurtje later dan in Nederland. Dan worden we opgehaald door de eigenaar van de Lodge waar we de komende 2,5 maand zullen verblijven.

We verblijven in Mufrasa Backpackers Lodge op het strand, aan het meer. De eerste week zitten we in een huisje met iemand uit Duitsland, maar als zij na een week vertrokken is zitten we met z'n tweeën in een huisje met drie tweepersoonsslaapkamers en twee badkamers.

Nu gaan we nog even naar de McDonalds eten inslaan voor de vlucht ;)